Blog Sinaps – Articole Blog Pay-Per-Click, Google Ads, Facebook Ads, Social Media

07/09/2016

Rebranding pentru Sinaps Marketing

De la o agenție AdWords la o agenție AdWords Premier Partner, cu un nou logo. Odată ce am primit badge-ul de Premier Partner și am privit […]
25/05/2016

Care Sunt Noile Schimbări AdWords şi Google Analytics Anunţate la Google Performance Summit?

Anul acesta, la Google Performance Summit, s-au anunţat o multitudine de schimbări pentru AdWords şi Google Analytics, cum ar fi introducerea noii interfeţe AdWords, Promoted Pins […]
13/05/2016

De Ce Trebuie Să Faci Remarketing Dinamic Pe Facebook?

Dacă ai deja o campanie de remarketing, este momentul să treci la pasul următor: remarketing dinamic. Acesta îţi permite să creezi anunţuri prin care să promovezi […]
22/04/2016

Ce Este Google Tag Manager Şi De Ce Trebuie Să-l Foloseşti?

Google Tag Manager este un tool pe care îl poţi folosi gratuit, pentru a simplifica adăugarea de tag-uri în site, proces ce necesită de obicei ajutorul […]
08/04/2016

Care Sunt Cele Mai Bune Canale Pentru A Te Promova Online?

Dacă potenţialii clienţi pot ajunge accidental într-un magazin fizic, atunci când ai un magazin online eforturile pentru a-i atrage sunt mai mari. Mijloacele alese pentru promovarea […]
25/03/2016

10 Ani Originali

Partenerul nostru Originals împlineşte pe 27 martie 10 ani de activitate, cu 80.000 de clienţi fericiţi şi peste 180.000 de produse vândute! În tot acest timp, […]
18/03/2016

6 Practici pe Care Trebuie să le Testezi în Google AdWords Acum

Pentru a determina profitabilitatea unei campanii AdWords trebuie analizaţi o serie de factori precum rata de click, de conversie, costul pe click şi achiziţie, ce trebuie […]
26/02/2016

Ce Schimbări Va Aduce Eliminarea Anunţurilor Google Din Dreapta?

Recent, Google a confirmat una dintre cele mai mari schimbări implementate la promovarea prin AdWords. În urma unei perioade lungi de testări, s-a decis renunţarea la […]
08/01/2016

Ce Trebuie Să Faci Pentru A Avea O Campanie De Remarketing Optimizată?

Remarketing-ul în Google AdWords este o modalitate des utilizată, pentru a ajunge la potenţialii clienţi care ţi-au vizitat site-ul. Campaniile de remarketing oferă posibilitatea de a […]