Blog Sinaps – Articole Blog Pay-Per-Click, Google Ads, Facebook Ads, Social Media

25/03/2016

10 Ani Originali

Partenerul nostru Originals împlineşte pe 27 martie 10 ani de activitate, cu 80.000 de clienţi fericiţi şi peste 180.000 de produse vândute! În tot acest timp, […]
18/03/2016

6 Practici pe Care Trebuie să le Testezi în Google AdWords Acum

Pentru a determina profitabilitatea unei campanii AdWords trebuie analizaţi o serie de factori precum rata de click, de conversie, costul pe click şi achiziţie, ce trebuie […]
26/02/2016

Ce Schimbări Va Aduce Eliminarea Anunţurilor Google Din Dreapta?

Recent, Google a confirmat una dintre cele mai mari schimbări implementate la promovarea prin AdWords. În urma unei perioade lungi de testări, s-a decis renunţarea la […]
08/01/2016

Ce Trebuie Să Faci Pentru A Avea O Campanie De Remarketing Optimizată?

Remarketing-ul în Google AdWords este o modalitate des utilizată, pentru a ajunge la potenţialii clienţi care ţi-au vizitat site-ul. Campaniile de remarketing oferă posibilitatea de a […]
09/12/2015

Ce Indică Cele Mai Multe Audituri de Campanii AdWords?

Dacă ai o campanie AdWords, un audit te poate ajuta să afli noi modalităţi de optimizare – cum ar fi să creşti numărul clienţilor fără a […]
04/12/2015

Ştirile Săptămânii • 30 Noiembrie – 4 Decembrie

Yahoo Plănuieşte Să Îşi Vândă Serviciile Online Conducerea companiei Yahoo plănuieşte să îşi vândă serviciile online, de la motorul de căutare şi mail până la site-urile […]
03/12/2015

Woo Dynamic Remarketing: Un Nou Plugin Pentru Campaniile De Remarketing Dinamic

Dacă ai un magazin online, o modalitate de a ajunge mai rapid şi mai aproape de potenţialii tăi clienţi este prin realizarea unei campanii de remarketing […]
27/11/2015

Bilanţul Black Friday 2015 Pentru Marile Magazine Online

La ediţia din 2015 a Black Friday, eMAG a vândut 602.000 de produse în valoare de 202 milioane de lei (45.45 milioane de euro), cu trei […]
24/11/2015

Cum Să Scrii Titluri Convingătoare Pentru Campanii De E-mail Marketing

O campanie eficientă de e-mail marketing solicită o atenţie deosebită asupra ofertei pe care compania ta o face abonaţilor, asupra modului în care a fost construit […]