Calculator ROAS (Return On Ad Spend)

Calculează rentabilitatea vizată a cheltuielilor publicitare pe Google Ads / Facebook Ads.

ROAS sau rentabilitatea cheltuielilor publicitare este venitul pe care o companie îl generează pentru fiecare leu investit în promovarea online. ROAS-ul este un indicator de performanță al eficienței campaniilor de publicitate online. Cu cât este mai mare randamentul, cu atât este mai eficient canalul de publicitate (fie Google Ads, fie Facebook Ads).
Buget Lunar
2000 Lei

Care este suma pe care o investești în promovare online?

Cost Mediu Per Click
3 Lei

Cât ești dispus să platești în medie pe un click sau pentru o vizită pe site-ul tău?

Rată De Conversie
2%

Rata de conversie reprezintă raportul dintre vizitatori site-ului și cei ce fac o acțiune pe site. Acțiunile pot fi diverse: comandă de produs, completare formular de contact, abonare la newsletter, etc.

Venit Mediu Per Client/Comandă

Care este venitul mediu generat în urma unui client sau a unei singure comenzi?

Rezultate estimative pe baza datelor introduse:
Număr De Click-uri
667
Număr De Clienți
13
Cost Pe Client
150 Lei
Venit Estimat
2667 Lei
Profit Estimat
667 Lei
ROAS
1