Campanii Google Ads

Creștem afaceri în online prin campanii Google Ads eficiente, rentabile și de lungă durată.

Tipuri de campanii Google Ads

Campaniile Google Ads sunt structurate în principal după obiectivele și nevoile fiecărui business:

  • Campanii pentru VÂNZĂRI

    Campanii Google Ads destinate achiziționării de produse sau servicii prin intermediul rețelelor Search, Display, Shopping sau YouTube.

  • Campanii pentru GENERARE de LEAD-uri

    Campanii Google Ads destinate în principal afacerilor ce oferă servicii, în care utilizatorul este încurajat să contacteze business-ul.

  • Campanii pentru TRAFIC

    Campanii Google Ads ce aduc trafic relevant, la un cost cât mai mic.

  • Campanii pentru AWARENESS

    Campanii Google Ads destinate publicului 100% nou, care încă nu a auzit de afacerea ta sau produsele și serviciile pe care le comercializezi.

  • Campanii pentru YouTube

    Campanii Google Ads destinate canalelor sau videoclipurilor pe YouTube.

  • Campanii pentru APLICAȚII MOBILE

    Campanii Google Ads pentru promovarea aplicațiilor mobile.

Unde pot să apară anunțurile din campaniile Google Ads?

Când te promovezi pe Google Ads anunțurile text, imagine sau video pot să apară pe diferite zone și platforme Google:

  • Pe Google Search

    Anunțurile vor apărea pe pagina cu rezultate Google, deasupra sau sub acestea. Pentru căutări, campaniile Google Ads pot plasa anunțuri și în Google Play, Google Shopping, Google Maps sau parteneri Google Search.

  • Pe site-uri pe care potențialii tăi clienți le vizitează

    Rețeaua de Display reprezintă o colecție de site-uri în care pot să apară anunțurile Google Ads.

  • În aplicații mobile

    Poți plasa anunțurile în interiorul aplicațiilor mobile, atât pe Android cât și pe iOS.

  • Pe YouTube

    Anunțurile video sau imagine pot să apară pe YouTube în momentul în care utilizatorii urmăresc conținutul preferat.

  • Pe Gmail

    Campaniile Google Ads pot targeta utilizatori și pe Gmail, în zonele în care aceștia primesc des e-mail-uri cu scop comercial.

  • Rețea Parteneri Google

    Rețea de site-uri non-Google pe care pot apărea anunțurile de tip text.

Audit campanii Google Ads

În cei 6 ani de activitate am auditat +500 de conturi de Google Ads din România, iar majoritatea campaniilor de Google Ads prezentau probleme, nu erau profitabile sau puteau fi îmbunătățite:

70%
din buget nu era investit corespunzător
Termenii de căutare nu erau controlați, pentru fiecare 100 LEI investiți, 70 LEI fiind pierduți.
66%
conturi nu segmentau traficul
Campaniile Google Ads pot rula extrem de segmentat, pe locație, dispozitiv sau tip de trafic. Doar 1 din 3 conturi din România prezintă astfel de împărțire a campaniilor.
50%
din conturi nu monitorizau corect obiectivele
Fie că vorbim strict de monitorizarea obiectivelor principale (comenzi, formulare) sau de monitorizarea celor secundare (adăugare în coș, vizualizare pagină cheie), obiectivele la mai mult de jumătate din conturi nu erau configurate corespunzător.