Audit Campanii Google Ads

Ai un cont de Google Ads activ, dar nu ești satisfăcut de rezultate? Am auditat +500 de conturi de Google Ads!

De ce ai nevoie de un audit Google Ads?

Promovarea Pay-Per-Click este una dintre cele mai rapide modalități de a te face cunoscut și de a crește vânzările.

Dar administrate necorespunzător, campaniile Google Ads pot crea mai multe costuri decât beneficii.

În cei 6 ani de activitate am auditat +500 de conturi de Google Ads din România, iar principalele probleme au fost:

  • Cost-control

    70% din bugetul investit nu era controlat, deci la fiecare 100 LEI, 70 LEI nu erau sub control.

  • Segmentare

    Doar 1 din 3 conturi de Google Ads auditate de noi prezintă o segmentare corespunzătoare a campaniilor în funcție de tip de trafic, locație, regiune, dispozitiv etc.

  • Monitorizare

    Doar jumătate din conturi erau monitorizate sau ținute sub atenție – 50% din conturi nu prezentau suficientă implicare pentru a avea rezultatele dorite.

Vrei să afli mai multe?

Descarcă Checklist-ul nostru pentru Google Ads. Aici am strâns cele mai comune greșeli din conturile Google Ads. Află cum se pot rezolva!

Ce include auditul GRATUIT Google Ads?

  • Analiza a peste 60 de criterii de perfomanță diferite.
  • Evidențierea principalelor probleme din cont.
  • Prezentarea punctelor forte – zone unde trebuie să maximizezi efortul.
  • Analiză per campanie a bugetului total investit vs. bugetului investit rentabil.
  • Structura clară, ușor de înțeles, pe tipuri de campanii.

De ce este auditul Sinaps diferit?

  • Auditul Google Ads este făcut doar de specialiști Pay-Per-Click cu +3 ani de experiență și care au administrat conturi din industrii cât mai diversificate.
  • Auditul nostru de Google Ads este constant îmbunătățit și actualizat, pentru a oferi doar informații concrete, care aduc plus valoare.
  • Auditul Google Ads marca Sinaps este 100% sigur – Nu folosim niciun software extern de analiză.
  • Analizăm datele din conturile de Google Ads pe intervale diferite, de la ultimele 7 zile până la tot istoricul contului, pentru a ne asigura că informațiile oferite sunt corecte. Îți spunem exact unde excelează campania ta și unde e nevoie de mai multă atenție.
  • Auditul este personalizat în funcție de client și industrie. Luăm în calcul și factori externi ce ar putea avea impact în performanțe, precum industrie sau sezonalitate.
  • 75% din clienții cărora le-am auditat contul au dorit să le preluăm administrarea campaniilor.