Studiu De Caz Sinaps Marketing – Publicat Pe ThinkWithGoogle.com

Sinaps Marketing selectat pentru programul de Business Coaching, oferit de Google Partners
19/12/2016
3 Internship-uri Plătite în Marketing Online (PPC) la Sinaps Marketing!
15/03/201724/02/2017
Recent, unul dintre proiectele implementate de echipa Sinaps Marketing pentru clientul Originals.ro, în perioada Martie – Mai 2016, a fost publicat pe platforma Think with Google. Studiul a fost selectat în urma întâlnirilor anuale cu echipa Google România din cadrul conferinței Google AdWords Unicorns, prilej de întâlnire a celor mai performante agenții de digital marketing din România.
ThinkwithGoogle.com este o sursa de inspirație pentru agențiile de marketing din întreaga lume și este un provider de insight-uri și instrumente utile pentru acestea. Platforma este și un spațiu în care agențiile au ocazia de a împărtăși experiențe concrete – strategii și campanii ce aduc rezultate în campaniile Google AdWords.
Problema clientului – Cum ajungi să aduci extra-performanță într-un cont ce este foarte optimizat?
Originals.ro are un cont de Google AdWords activ de peste 8 ani, rulând pe toate segmentele: Search, Dynamic Search, Display, Remarketing, Remarketing Dinamic, Video Ads și a avut parte de multiple teste și experimente, ajungând la un nivel optim de performanță privind Conversii / Cost – Per – Conversie / Rata de Conversie.
Trendul global al căutărilor pe device-urile mobile era într-o continuă creștere, așa că strategia propusă de noi s-a bazat pe acest lucru. Cu toate ca în istoricul campaniilor, dispozitivele mobile nu aveau prioritate (din cauza costurilor pe conversie mai ridicate), echipa noastră specializată pe campanii e-Commerce s-a focusat pe creșterea comenzilor de pe smartphone-uri și tablete.
Rezultatele au fost pe măsura strategiei:
• Cost-per-click scăzut cu 7.8%
• 44.27% creștere în numărul total de conversii
• O creștere de 6.6% a ratei de conversie
• 42.57% creștere a venitului direct din campanie
• 19.2% creștere a profitabilității campaniei de Google AdWords per total
Ce e important de reținut în urma studiului de caz Originals.ro
- Trebuie luat în considerare fiecare instrument pe care Google AdWords îl pune la dispoziție pentru realizarea unei campanii cât mai eficiente.
- Campaniile Google AdWords sunt la fel de performante pe cât sunt site-urile sau destinațiile vizitatorilor. Originals.ro a creat o experiență de navigare simplă și ușor de urmărit pentru cei ce vizitează site-ul de pe telefoane.
- Experiența dobândită în domeniu, cercetarea și strategia sunt elementele ce au contribuit la succesul acestei campanii. Utilizate la potențial maxim și completându-se reciproc, au asigurat reușita de care avea nevoie în acel moment-cheie clientul nostru.
Citește tot studiul de caz pe ThinkwithGoogle.com – https://www.thinkwithgoogle.com/cee/case-study/originalsro-uses-mobile-centered-creatives-and-bids-for-a-44-increase-in-online-conversions

Remus Corcaci
Obține o evaluare 100% gratuită a contului tău de Google Ads sau Facebook Ads
Articole asemănătoare
Privacy Overview
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.