Studiu De Caz Sinaps Marketing - Publicat Pe ThinkWithGoogle.com

Recent, unul dintre proiectele implementate de echipa Sinaps Marketing pentru clientul Originals.ro, în perioada Martie Mai 2016, a fost publicat pe platforma Think with Google. Studiul a fost selectat în urma întâlnirilor anuale cu echipa Google România din cadrul conferinței Google AdWords Unicorns, prilej de întâlnire a celor mai performante agenții de digital marketing din România.

ThinkwithGoogle.com este o sursa de inspirație pentru agențiile de marketing  din întreaga lume și este un provider de insight-uri și instrumente utile pentru acestea. Platforma este și un spațiu în care agențiile au ocazia de a împărtăși experiențe concrete – strategii și campanii ce aduc rezultate în campaniile Google AdWords.

Problema clientului – Cum ajungi să aduci extra-performanță într-un cont ce este foarte optimizat?


Originals.ro are un cont de Google AdWords activ de peste 8 ani, rulând pe toate segmentele: Search, Dynamic Search, Display, Remarketing, Remarketing Dinamic, Video Ads și a avut parte de multiple teste și experimente, ajungând la un nivel optim de performanță privind Conversii / Cost – Per – Conversie / Rata de Conversie.

Trendul global al căutărilor pe device-urile mobile era într-o continuă creștere, așa că strategia propusă de noi s-a bazat pe acest lucru. Cu toate ca în istoricul campaniilor, dispozitivele mobile nu aveau prioritate (din cauza costurilor pe conversie mai ridicate), echipa noastră specializată pe campanii e-Commerce s-a focusat pe creșterea comenzilor de pe smartphone-uri și tablete.

Rezultatele au fost pe măsura strategiei:

• Cost-per-click scăzut cu 7.8%
• 44.27% creștere în numărul total de conversii
• O creștere de 6.6% a ratei de conversie
• 42.57% creștere a venitului direct din campanie
• 19.2% creștere a profitabilității campaniei de Google AdWords per total




Ce e important de reținut în urma studiului de caz Originals.ro

  • Trebuie luat în considerare fiecare instrument pe care Google AdWords îl pune la dispoziție pentru realizarea unei campanii cât mai eficiente.
  • Campaniile Google AdWords sunt la fel de performante pe cât sunt site-urile sau destinațiile vizitatorilor. Originals.ro a creat o experiență de navigare simplă și ușor de urmărit pentru cei ce vizitează site-ul de pe telefoane.
  • Experiența dobândită în domeniu, cercetarea și strategia sunt elementele ce au contribuit la succesul acestei campanii. Utilizate la potențial maxim și completându-se reciproc, au asigurat reușita de care avea nevoie în acel moment-cheie clientul nostru.

Citește tot studiul de caz pe ThinkwithGoogle.com – https://www.thinkwithgoogle.com/cee/case-study/originalsro-uses-mobile-centered-creatives-and-bids-for-a-44-increase-in-online-conversions

 

The following two tabs change content below.
Remus Corcaci
Graphic-Designer de la natură, am descoperit în ultimii ani o reală pasiune pentru marketing online și în special pentru SEM și SMM. Îmi place să experimentez lucruri noi și să aduc performanță în campaniile gestionate. Din când în când împărtășesc din experiențe și pe blogul Sinaps Marketing.

Contacteaza-ne telefonic !