Ești pregătit pentru cel mai important Q4
din ultima perioadă pentru afacerile online?

Anul 2020 este anul creșterii accelerate a comerțului electronic, iar ultimul trimestru
este preconizat să continue această tendință

Anul creșterii accelerate a
e-Commerce-ului în România

Lunile Aprilie și Mai 2020 au fost luni record pentru consum în e-Commerce, magazinele online atingând vânzări similare cu perioadele de Black Friday.

În Aprilie 2020 s-a atins maximul istoric privind căutările de tip “comandă online” de pe Google, iar de atunci s-a păstrat la nivel peste 2019.

Aproape
50%
din căutările comerciale anuale pe Google pentru promoții, discounturi sau oferte au loc in Q4.

Creșteri între
20%-44%
Magazinele online din România deja anunță creșteri între 20% și 44% a vânzărilor față de aceleași perioade ale anului trecut.

Peste
50%
dintre românii care au făcut cumpărături online în 2020 sunt siguri că vor comanda produse online și în trimestrul 4

Aproape
50%
din căutările comerciale anuale pe Google pentru promoții, discounturi sau oferte au loc in Q4.

Surse date:
Search Engine Land, Google Trends, ecompedia.ro, Google Retail Academy, wall-street.ro, Forbes.ro, economica.net

+44%
creștere în vânzări.
Magazine online din România anunță creșteri de până la 44% în 2020, față de 2019.

78%
Dintre cumpărători folosesc în medie 3 canale pentru achiziție.

Cum te poți asigura că finalul de an va fi pozitiv pentru afacerea ta online?

Dezvoltă campanii și strategii pentru a ieși în evidență

Pandemia a migrat multe afaceri din offline în online, eforturile și bugetele de promovare fiind direcționate în campanii de marketing digital, iar campaniile de Black Friday sau Crăciun se vor lupta și mai mult pentru atenția consumatorilor.

Folosește mai multe canale, combină strategic toate resursele

Conform unui studiu Google, 78% dintre cumpărători folosesc în medie 3 canale pentru a face o achiziție. Comunică eficient și unitar pe toate canalele pe care le ai la dispoziție: Google Ads, Facebook Ads, Newsletter, Social Media, etc.

Fii prezent în fața publicului tău din timp

Majoritatea afacerilor din RO ce vor organiza Black Friday se vor promova online în ziua respectivă. Piața de publicitate online va fi extrem de competitivă, atât în momentele cheie, cât și în zilele sau săptămânile anterioare. Ia în calcul TOMA (top-of-mind awareness), ia contact cu viitorii tăi clienți din timp, pentru a-i găsi ușor de Black Friday.

Ajută echipa de marketing sau agenția să vândă mai mult, pentru tine

Finalul de an reprezintă o perioadă aglomerată, atât pentru afaceri, cât și pentru agențiile de marketing. Comunică eficient și transparent cu echipa care se ocupă de promovarea afacerii tale, rolul acestora este de a susține și crește afacerea ta, prin strategii eficiente de promovare online.

Soluții performante pentru maximizarea vânzărilor
pe final de 2020

Google Shopping Ads
Google Search Ads
Facebook Ads
Dynamic Product Remarketing Ads
Customer Remarketing Ads
Social Media Engagement Ads
Graphic Design
Data Dashboards

Încheie anul 2020 în vârf! Profită de ultimele luni din an prin campanii de marketing digital personalizate nevoilor tale!

Membrii echipei Sinaps au peste 10 ani de experiență în e-Commerce și în crearea și gestionarea cu succes a campaniilor pentru evenimentele speciale din ultimul trimestru din an. An de an, concepem campanii punctuale de Back To School, Black Friday, Cyber Monday sau Crăciun, ce generează rezultate din ce în ce mai bune.

Completează formularul și te contactăm noi în maxim 24 ore!

Interesat de o colaborare?

Lasa-ne datele tale de contact si noi iti vom raspunde imediat

""
1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

+20 specialiști Google & Facebook Ads

+7 Ani Experiență

Soluții Complete Marketing Digital