Cum îți crești numărul de urmăritori pe TikTok?

Cum continui relația cu clienții după campania de marketing
03/09/2021
Profită de evenimentele Primăverii: În luna lui Mărțișor, convertește mai ușor
03/03/202225/11/2021
TikTok are un ritm de dezvoltare fantastic, devenind cea mai descărcată aplicație peste tot, inclusiv în România. Află din articol cum poți ajunge la peste 30K followers și sfaturi despre cum să îți crești brand-ul pe TikTok.
Despre Tik-Tok
TikTok este în prezent cea mai descărcată aplicație de socializare din lume și toți știm deja asta: de la mic la mare! A devenit un mod de exprimare pentru unii, dar și o sursă de divertisment și inspirație pentru alții! Noua platformă de socializare este modalitatea numărul 1 de a implica milioane de tineri între 16 și 34 de ani, care reprezintă peste 77% din baza de utilizatori TikTok.
De asemenea, multe branduri au început să crească folosindu-se de această platformă, iar un mare plus a fost introducerea în România a TikTok For Business – un tool nou ce pune la dispoziția marketerilor posibilitatea de a promova afaceri în această comunitate ce crește exponențial de la zi la zi.
TikTok este cea mai importantă aplicație pentru video-uri de scurtă durată, lansată cu misiunea de a inspira prin creativitate, având o prezență globală, cu birouri în Los Angeles, New York, Londra, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo.
Cum poți crește aici?
Atunci ne punem întrebarea: cum facem să reușim pe Tiktok?
Sinaps se conformează cu ultimele trend-uri, astfel încât 2 dintre colegii noștri au deja un mic fan-base pe Tiktok: Radu Isciuc (@wally) a ajuns la 37,2K urmăritori, promovând content pe zona Digital Marketing, Make Money Online / crypto și Silvia Nemtanu (@silvianemtanu) – 14,2K urmăritori realizând content pe zona de fashion, skincare și makeup, publicul țintă fiind reprezentat în proporție de 90% de femei.
“Tiktok-ul pentru mine este o formă de exprimare prin care îmi expun momentele fericite, descoperirile mele legate de locurile noi din Iași, iar o mare parte din content este constituită de pasiunea mea cea mai mare: hainele. Creez ținute, merg in outlet-uri sau second-hand-uri, promovând, de asemenea si sustenabilitatea. Am ajuns la acest număr de urmăritori deoarece am fost consecventă cu postatul și păstrez în permanență comunicarea cu persoanele: le ofer informații legate de magazine, prețuri, reușind să memorez uneori chiar și codurile la produse! Mă simt liberă să postez ce îmi place și consider ca la nivelul meu de începător, experimentatul unor anumite șabloane de content este important!” a spus Silvia Nemtanu, Social Media Specialist.

Pentru a avea succes, în proporții mari contează creativitatea și ideea, dar și calitatea video-ului. Hashtag-urile, de asemenea, sunt importante, dacă sunt alese în funcție de categoria videoclipului tău
Silvia Nemtanu, Social Media Specialist.
Câteva sfaturi pentru cei interesați să creeze content pe TikTok:
- HASHTAG-urile: cât mai reprezentative, în funcție de publicul pe care vrei să îl atragi. Am observat că multe persoane care mă urmăresc sunt din Iași și cred că acest lucru se datorează hashtag-urilor folosite: #iasi, #iasiromania, #tiktokiasi.
- Definește domeniul contentului: dacă ești pasionat de makeup încearcă să postezi doar acest lucru.
- Răspunde tuturor comentariilor. Astfel, Tiktok va propulsa contentul tău.
Radu Isciuc, Digital Sales Manager: “TikTok-ul, pentru mine, reprezintă o formă de comunicare și în același timp o metodă prin care pot împărtăși experiența acumulată în online. Până la TikTok, modul în care comunicam cu audiența mea era cu ajutorul canalului de YouTube, unde am reușit să strâng aproximativ 76k abonați. Dacă îți place să faci content online e foarte important să fii acolo unde publicul tău este prezent.
În momentul de față TikTok reprezintă locul în care peste 6.000.000 de români își petrec timp zilnic. Platformele de socializare evoluează constant, astfel că și creatorii de conținut trebuie să țină pasul. Din perspectiva unui brand, consider că este un “must” să fii prezent aici. Spre exemplu, în 2001 erai relevant dacă apăreai la MTV sau în prime time la anumite posturi de televiziune.
În 2011 nu existai dacă nu erai pe Facebook deși era important să fii și pe TV. In 2021 este important sa fii mereu prezent in social media: Facebook, Instagram si bineînțeles TikTok deoarece acolo își petrec foarte mult timp tinerii din ziua de azi. Iar tinerii de azi sunt clienții de mâine pentru aproape orice business.

TikTok-ul, pentru mine, reprezintă o formă de comunicare și în același timp o metodă prin care pot împărtăși experiența acumulată în online.
Radu Isciuc, Digital Sales Manager
Pentru a crește pe TikTok trebuie să înțelegem algoritmul folosit, iar acesta este practic împărțit in două:
1. STOP SCROLL (atragerea atenției) – aici trebuie să fim foarte creativi și să atragem atenția încă din primele 2 secunde. Pentru a capta atenția încă de la început putem adresa întrebări: „Știai că?”, „Tu cât….?”, „Care este….”
2. DURATA DE VIZIONARE – cu cât un clip postat este vizionat într-un procent mai mare, cu atât TikTok îl va trimite către mai mulți utilizatori pe For You. Inițial este trimis la 10-20 de persoane, iar dacă durata de vizionare este peste 50-75%, TikTok îl va trimite către următoarele 100-200 de persoane, apoi 1000 și tot așa până când procentul de vizionare scade.
Când creezi conținut, gândește-te la urmăritorii tai, pentru ca ei să aibă ceva de “câștigat”, fie că este vorba despre o informație sau orice altceva ce le stârnește o emoție.
Cum te poate ajuta Sinaps?
Prin Tiktok avem acces la distracție, dans și amuzament și putem da frâu liber creativității: atât ca user, cât și ca brand. Putem ajunge la publicul țintă mult mai repede: organic, având nevoie doar de creativitate, dar și folosindu-ne de tool-ul Tiktok For Business, ce aduce soluții pentru specialiștii din marketing, prin care se pot conecta brandurile cu comunitatea creativă!
Adoptând o strategie integrată pe canalele cel mai des frecventate de publicul tău, poți profita de expansiunea online-ului, iar noi te putem ajuta cu Tiktok Ads. Targetarea oferă diferite posibilități de segmentare foarte utile: Țară, Vârsta, Sex, Limba vorbită, Categorii de interese, Sistemul de operare al telefonului mobil, Tipul de rețea folosită.
Iar obiective pe care le poti selecta sunt potrivite pentru orice tip de afacere sau etapă în care se află publicul tău.
- REACH – Îți afișezi anunțurile la cât mai mulți utilizatori din audiența targetată la un cost cât mai mic.
- TRAFIC – Atragi utilizatorii predispuși să dea click pentru a-ți vizita website-ul.
- App Install – Maximizezi instalările aplicație tale mobile.
- Video views – Expui conținutul video către audiențele cu cel mai mare potențial de vizionare.|
- Conversii – Încurajezi utilizatorii către acțiuni specifice în site-ul tău, cum ar fi: adăugare în coș, instalare aplicație, completare formular de achiziție.
Atinge-ți obiectivul brandului și du-l la următorul nivel către o nouă generație de clienți.

Silvia Nemtanu
Obține o evaluare 100% gratuită a contului tău de Google Ads sau Facebook Ads
Articole asemănătoare
Privacy Overview
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.