Cunoaște echipa Sinaps Marketing: Sînziana, SM & Content Marketer!

Știm cu toții clișeul cu “Toamna se numără bobocii”. Ei bine, toamna asta îi numărăm și noi, la Sinaps Marketing. Avem trei noi interni, unul mai special ca altul. Începem trilogia cu Sînziana – Indiferent că este luni, miercuri sau vineri, Sînziana ne alimentează bateriile încă de la prima oră a dimineții și pentru asta îi oferim, cu toată încrederea, cuvântul. Ne povestești puțin despre tine?
 

 1. Sînziana, am înțeles că ești nouă în fantastica lume a PPC-ului. Ce ai constatat prima oară când ai fost pusă față în față cu un plan de campanie și care au fost primele tale trăiri?

Primele trăiri? Aveam impresia că pe orice aș da click voi strica ceva din munca colegilor mei 😊, așa cum știi, orice virgulă, setare sau cuvânt are rolul lui bine justificat. Un plan de campanie cred că a reprezentat un munte pe care aveam impresia că nu îl voi escalada vreodată. Cred că abia acum, după 3 luni, am început ușor ușor să urc, dar cu antrenarea zilnică în ale PPC-ului, îmi propun să ajung în vârf până la finalul anului, așa cum ne repetă mereu cel mai experimentat dintre colegi: „în primul an înveți PPC, în al doilea începi să faci PPC”.  

2. O păsărică ne-a șoptit că timp de 3 ani ai avut grijă de promovarea Facultății de Economie din Iași. Cum ai descrie această migrare către ‘’viața de agenție’’ în comparație cu ceea ce lucrai alături de studenți?

Pe parcursul celor 3 ani de facultate mi-am dorit ca activitatea mea să nu se oprească numai la mersul la cursuri, prin urmare, din primul an de facultate m-am alăturat echipei Media iar începând cu anul următor, l-am preluat și condus timp de 2 ani, acum am dat „frâiele” altui coleg (mă bucur că îmi e coleg și la Sinaps). Care sunt diferențele sau asemănările între cele 2 experiențe? În ambele cadre îmi organizam singură agenda de lucru în funcție de activitățile prioritare care apăreau, petreceam la fel de mult timp la facultate așa cum petrec și la Sinaps, poate mai mult la facultate 😊) Ajunsesem să am tot ce îmi trebuie pentru „supraviețuire” în biroul mic de la subsol.

Făcând o paralelă cu viața de agenție, aici atitudinea s-a schimbat în una profesionistă, trebuie să fac totul repede și în cel mai bun mod cu putință dar mi-am păstrat atitudinea veselă și proactivă pe care mi-am dezvoltat-o lucrând cu studenții și elevii în prealabil. M-am bucurat să descopăr că viața de agenție este chiar mai dinamică decât viața printre activitățile de la facultate, dacă în trecut eu eram cea care îi încuraja și ajuta pe ceilalți, la Sinaps s-au inversat rolurile și mă bucur să mă aflu în rolul de „învățăcel”.



  3. Ne asumăm și am spus-o încă de la început că ești foarte ușor de remarcat. Adică te faci foarte ușor sesizabilă în mulțime, de aceea vrem să ne spui cine este Sînziana, de unde vine și ce planuri de viitor are?

Vine din „Faltișeni”, este implicată până peste cap în tot ceea ce face, a descoperit pasiunea pentru marketing online în liceu, pe când mama ei își dorea o carieră militară sau de doctor pentru ea dar cum aceasta Sînziana s-a bazat pe mereu pe feeling-ul ei, a ales marketingul și nemărginita lume ce îl inconjoară și s-a înscris la o facultate de… ghiciți ce? Marketing. Planuri de viitor? Daca ai fi intrebat-o anul trecut ți-ar fi spus că planul ei este să lucreze într-o agenție de marketing online, daca ai s-o întrebi acum, ți-ar spune că deja a găsit compania și că unicul ei scop este acela de a se dezvolta și învăța tainele ascunse ale lumii digitale în care traiește mai toată lumea astăzi. Visul ei cel mai mare? Să treacă ani de zile, și sa fie tot aici la Sinaps, dar într-o versiune de 100 de ori mai pregătită.

 4. Lăsăm aici spațiu liber ca să ne adresezi tu o întrebare, cine intervievează pe cine?

Sînziana: Într-un cuvânt, cum era Sinaps în primul ei an de activitate în comparație cu Sinaps de astăzi?

Remus: Față de primul an de activitate, sigur ne-am maturizat. Pe lângă creșterea companiei, am crescut si calitatea muncii livrate, am crescut specialiști în domeniu și nu în ultimul rând – am crescut afacerile clienților cărora le administrăm campaniile de promovare online. Evoluția este evidentă, o simțim în tot ceea ce facem aici, dar am păstrat neschimbate valorile cu care am început totul: pasiunea pentru marketing digital, dorința de a genera multă performanță și un mediu de muncă potrivit unei agenții. Timpul trece, iar noi devenim din ce în ce mai buni,  so stick with us 🙂

  5. Sînzi, mereu ne-am întrebat ce tip de baterii folosești. Cum te ajută hype-ul și energia asta naturală să treci peste task-urile zilnice?

Cea mai multumiță sunt la finalul zilei când îmi văd agenda liberă, cu toate task-urile îndeplinite. Am citit undeva că fericirea înseamnă să îți dorești dimineața să ajungi la muncă iar seara acasă, cred în afirmația aceasta și cred că tocmai de aici reușesc să am această energie pozitivă și poftă de viață dar și de muncă.

P.S. în facultate colegii imi spuneau „Duracell” 😊

 6. Social Media sau PPC? Care sunt punctele forte, dar si punctele slabe pe care le-ai sesizat în fiecare dintre domenii?

First of all, dacă ar fi să aleg între cele două aș alege social media, îmi dă posibilitatea să fiu mai creativă, mai ales în privința content-ului scris, mi se pare o provocare ca după ce ai scris un copy pentru ultimul balsam de păr apărut pe piață să scrii content și pentru uși sau centrale de încălzire.  

Nu cred că vreunul dintre domenii are mai multe puncte forte sau mai puține, sunt două domenii care cu acțiunile corecte se completează armonios și generează rezultate. În pachetul complet de promovare a brandului tău ai nevoie de ambele canale de promovare pentru a ieși în față.

 7. Care a fost cea mai mare provocare a ta în cele 3 luni de internship?

Să am răbdare cu mine. Sunt foarte strictă în ceea ce mă privește, vreau să fac totul cât mai repede și cât mai bine, uneori atât de repede încât nu mai ajung să mă bucur de drumul parcurs. În primele 2 săptămâni la Sinaps, ni s-au predat atâtea materiale încât aveam impresia că nu o să ajung niciodată să învăț tot, dar am înțeles că nu e cel mai important să învăț totul pe cât e de important să înțeleg totul, să înțeleg de fac o anumtă acțiune și care vor fi consecințele ei.

Am avut dintodeauna o mare frică, frica de a nu greși și a nu reușii să îi mulțulmesc pe cei care au așteptări de la mine, la Sinaps, deja după 3 luni, știu că e normal să apară greșeli dar cel mai important este modul în care eu răspund la ele și cum le pot evita pe viitor.

 8. Ce asteptari ai de la această meserie? Ce dorești să înveți și cum crezi că te-ar ajuta acest domeniu în dezvoltarea personală?

Nu o văd ca pe o meserie ci ca pe un stil de viață, chiar și când nu sunt la birou mă întreb oare ce strategie ar fi mai bine să adopt pentru clientul X sau dacă va da roade ceea ce deja am facut pentru clientul Y. Sunt atat de multe de învățat încât dacă ar fi să îmi fac o listă ar fi mai mare decât lista de cadouri a lui Moș Crăciun 😊

Mă ajută deja pe partea personală, un om care lucrează zi de zi înr-un mediu propice dezvoltării profesionale nu poate fi decat pe drumul cel bun și în ceea ce privește partea personală. În plus o avem și pe Mihaela care cred ca este un protector interstelar trimis să fie boost-ul nostru de „cea mai bună versiune a noastră”.

 9. Cum apreciezi relația de colegialitate vis-a-vis de colegii de birou? Ți-a venit ușor să te integrezi? Ce sau cine a ajutat în acest sens și cum?

Întotdeauna am spus că job-ul meu de vis e acela în care există o echipa unită, gata să te ajute în orice moment și care să împărtășească involuntar din experiența lor. Asta e descrierea echipei Sinaps. Înainte de a veni la Sinaps, fusesem la un inteviu pentru o altă companie din Iași, nu am simțit că acolo e locul meu, printre persoanele respective, așa că deși mi se oferea un salariu mai mare, am ales oamenii pentru că, cred cu tărie că ei sunt baza evoluției noastre și automat a creșterii mele.

Mereu am fost foarte deschisă și prietenoasă cu cei din jur așa că nu am întâmpinat probleme de integrare, fiecare coleg de la Sinaps m-a primit cu brațele deschise și eu am facut la fel.

 10. Care sunt din punctul tău de vedere punctele forte care fac din Sinaps o agenție unică și job-ul tău mai interesant?

Oamenii, fără ezitare. Echipa care alcătuiește Sinaps. De la oameni pornesc ideile, strategiile, acțiunile care ne fac să generăm rezultate concrete pentru clienții noștri. Ce îmi face job-ul mai interesant? Clienții și domeniile acestora de activitate, cu cât mai diverse și mai multe cu atât mai interesante îmi sunt zilele.



The following two tabs change content below.
Laurentiu Lant
Iubesc marketing-ul și sunt îndrăgostit de Social Media. Cred că am o muză pe nume Copy și alta geloasă pe Writing. Mă laud cu un record de 100 de filme în 3 luni și dacă dau greș cu Marketing-ul mă fac actor.